Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Uczelnia ściąga ogłoszenie o pracę w TVP skierowane tylko do mężczyzn

Reżyser projektu tłumaczył, że szukał mężczyzn do nowego programu, bo kobiety "już ma wytypowane"(fot. Avel Chuklanov/Unsplash.com)

Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego usunął ze swojego profilu na Facebooku ogłoszenie o pracę w programie w planowanym kanale tematycznym TVP Nauka. Było ono skierowane tylko do mężczyzn, co zdaniem uczelni jest dyskryminujące. 

Autorem ogłoszenia był reżyser projektu, który poszukiwał kandydata na prezentera w wieku 20-30 lat ze statusem studenta lub doktoranta wydziałów nauk ścisłych. Dodano, że preferowani są mężczyźni. Ogłoszenie spotkało się z krytyką studentów i internautów. Na te głosy w czwartek zareagował Wydział Fizyki UW: "Ze względu na dyskryminacyjny charakter ogłoszenia przesłanego do nas przez współpracownika TVP, usuwamy jego treść i przepraszamy za jego bezrefleksyjne udostępnienie".

Do sprawy w komentarzu pod postem uczelni odniósł się sam autor ogłoszenia Grzegorz Nowiński. Wyjaśnił, że zamieścił je z inicjatywy własnej, a nie Telewizji Polskiej. "Zdecydowałem o doprecyzowaniu płci, żeby nie zabierać niepotrzebnie czasu paniom, bo te już mamy wytypowane" - napisał reżyser projektu. 

TVP Nauka ma emitować audycje edukacyjne, publicystyczne i dokumentalne skoncentrowane na nauce i historii nauki. Start nowego kanału tematycznego Telewizji Polskiej planowany jest na 2022 rok.

(PTD, 29.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.