"Gala" ze wzrostem sprzedaży w styczniu
"Gala" miała w styczniu średnią sprzedaż ogółem 25 287 egz.
Dwutygodnik "Gala" (Burda Media Polska) w styczniu miał wzrost średniej sprzedaży o 11 proc. Pozostałe magazyny segmentu people odnotowały dwucyfrowe spadki. Liderem pozostaje "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska).
Średnia sprzedaż ogółem magazynu "Party. Życie Gwiazd" wyniosła w styczniu 60 191 egz. (spadek o 37,46 proc. w porównaniu z styczniem 2020 roku). Dalej były: "Sukcesy i Porażki" – 57 478 egz. (spadek o 11,93 proc.), "Viva!" (Edipresse Polska) – 45 038 egz. (spadek o 27,55 proc.), "Show" (Wydawnictwo Bauer) – 43 085 egz. (spadek o 25,72 proc.), "Gala" – 25 287 egz. (wzrost o 11 proc.).
Edipresse Polska od 2021 roku zrezygnowało z wydawania dwutygodnika "Flesz. Gwiazdy & Styl".
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
(o,d, 25.03.2021)