Dorota Haller odpowiada również za e-commerce w Huawei CBG Polska

Dorota Haller dołączyła do Huawei CBG Polska w październiku 2017 roku (fot. materiały prasowe)
Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, odpowiada teraz za obszar e-commerce, a działy marketingu i e-commerce zostały połączone w jeden.
Dorota Haller dołączyła do Huawei CBG Polska w październiku 2017 roku jako dyrektorka marketingu w randze CMO. Jest odpowiedzialna za strategię i komunikację marketingową marki i produktów w kanałach tradycyjnych i digital, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikacje PR. Od marca Dorota Haller odpowiedzialna jest również za obszar e-commerce w Huawei CBG w Polsce, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej sklepu huawei.pl.
"Działania marketingowe i sprzedażowe to sprzężone ze sobą elementy skutecznej strategii rozwoju e-commerce, dlatego efektywne zarządzanie tym obszarem wymaga skoordynowania różnych kompetencji i zasobów" - komentuje Dorota Haller.
(AMS, 24.03.2021)
