Radosław Ciszewski na czele działu public affairs w 24/7Communication
Radosław Ciszewski ma kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie strategii działań public affairs (fot. materiały prasowe)
Radosław Ciszewski dołączył do agencji 24/7Communication jako szef działu public affairs.
W 24/7Communication Ciszewski wraz z podlegającym mu zespołem odpowiada za realizację projektów z zakresu współpracy z interesariuszami.
Radosław Ciszewski ma kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie strategii działań public affairs (głównie jako freelancer). Pracował dla firm z sektora finansowego, spożywczego, tytoniowego, branży transportowej, energii odnawialnej i technologii. Koordynował kampanie przed referendum akcesyjnym Polski do Unii Europejskiej, a także prowadził działania informacyjne dotyczące UE w Fundacji im. Roberta Schumana. Był też współpracownikiem Ministerstwa Skarbu. Pracował w mediach, był m.in. szefem zespołu redaktorów i wydawcą w kanale gospodarczym TVN CNBC.
(IKO, 24.03.2021)