Polsat wiceliderem rynku dzięki sobotnim serialom
Serial "Piękni i bezrobotni" powstał według pomysłu Roberta Górskiego (fot. Aleksandra Mecwaldowska/Polsat)
Serial "Kowalscy kontra Kowalscy" przyciąga do Polsatu średnio 1,7 mln widzów, a "Piękni i bezrobotni" - 1 mln. Obie produkcje są nowościami w wiosennej ramówce stacji.
Seriale, nadawane po dwa odcinki, emitowane są w sobotni wieczór od 6 marca. "Kowalscy kontra Kowalscy" oglądać można o 20.05, a "Piękni i bezrobotni" - o 21.
Polsat, pokazując "Kowalscy kontra Kowalscy", ma średnio 11,75 proc. udziału w rynku, co daje mu pozycję wicelidera - stacja przegrywa tylko z TVP 2 (13,72 proc.), a wygrywa z TVP 1 (8,3 proc.) i TVN (6,25 proc.). Polsat jest również drugi w grupie komercyjnej, zdobywając 11,02 proc. (TVP 2 - 13,29 proc., TVN - 8,13 proc., TVP 1 - 4,19 proc.).
Z kolei udział Polsatu w trakcie emitowania "Pięknych i bezrobotnych" wynosi 7,3 proc., dzięki czemu kanał jest również wiceliderem rynku. W tym czasie TVP 2 ma 16,66 proc. udziału, TVN - 6,03 proc., a TVP 1 - 5,91 proc. W grupie komercyjnej Polsat z udziałem na poziomie 6,55 proc. przegrywa nie tylko z Dwójką (16,07 proc.), ale i TVN (8,31 proc.).
"Kowalscy kontra Kowalscy" to komedia pomyłek, opowieść o dwóch rodzinach, które łączy tylko popularne nazwisko. Ekranowe małżeństwa tworzą Marieta Żukowska i Piotr Adamczyk oraz Katarzyna Kwiatkowska i Wojciech Mecwaldowski.
Serial komediowy "Piękni i bezrobotni" powstał według autorskiego pomysłu Roberta Górskiego. Jest to produkcja o współczesnych problemach Polaków. W serialu Robert Górski i Mikołaj Cieślak grają przyrodnich braci, których połączył wspólny kredyt.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 23.03.2021)