Dzięki "MasterChef Junior" TVN liderem w grupie komercyjnej
Widownia nowej edycji rośnie z odcinka na odcinek (fot. materiały prasowe)
Szósty sezon kulinarnego talent show "MasterChef Junior" ogląda w TVN średnio 1,39 mln widzów - o 114 tys. mniej, niż gromadziła na początku piąta edycja.
Nowy sezon "MasterChef Junior" można oglądać w TVN w niedziele o 20, od 7 marca. Widownia rośnie z odcinka na odcinek: 7 marca program przyciągnął 1,3 mln widzów, 14 marca - 1,34 mln, a 21 marca - 1,52 mln.
Pokazując kulinarny talent show, TVN ma średnio 8,89 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 1 (16,48 proc.) i Polsat (12,28 proc.), ale więcej od TVP 2 (4,25 proc.).
W grupie komercyjnej TVN osiąga jednak 12,23 proc. udziału, co daje mu pozycję lidera. Udział Polsatu wynosi 11,58 proc., TVP 1 - 10,73 proc., a TVP 2 - 3,82 proc.
Piątą edycję "MasterChef Junior" wiosną 2020 roku po trzech odcinkach śledziło średnio 1,5 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 23.03.2021)