Zadebiutował magazyn "Fashion at Home"
Cena pierwszego numeru to 11,99 zł
Pierwszy numer kwartalnika o tematyce wnętrzarskiej "Fashion at Home" (Fashion Group) ukazał się w poniedziałek.
Redaktorką naczelną magazynu jest Marzena Michela Singh, prezeska wydawnictwa. Funkcję editor-at-large (redaktora współodpowiedzialnego za tworzenie koncepcji pisma i działu trendy) objął architekt wnętrz Krzysztof Miruć, a redaktorką prowadzącą jest Katarzyna Błażuk.
W magazynie są rubryki: design z metką made in Poland, polskie wzornictwo, ikona, kultura, wellness, kuchnia i rośliny. Objętość pierwszego wydania (wiosna 2021) to 180 stron, jego cena to 11,99 zł, a nakład – 25 tys. egz. Za dystrybucję odpowiadają Polperfect i Lagardère, część nakładu w dystrybucji zamkniętej trafi do architektów i projektantów wnętrz.
Fashion Group wydaje też dwumiesięcznik "Fashion Magazine" i serwis Fashionpost.pl.
(JSX, 23.03.2021)