Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Zamojski" z najniższym spadkiem sprzedaży w styczniu

Średnia sprzedaż ogółem "Tygodnika Zamojskiego" wyniosła w styczniu 15 395 egz.

Tygodniki lokalne zarejestrowane w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy zanotowały w styczniu spadki sprzedaży rok do roku. Największy miał "Kramik Plus" (Polska Press Grupa), a najmniejszy - lider zestawienia "Tygodnik Zamojski" (Wydawnictwo Zamojskie).

Tygodniki lokalne zarejestrowane w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy zanotowały w styczniu spadki sprzedaży rok do roku. Największy miał "Kramik Plus" (Polska Press Grupa), a najmniejszy - lider zestawienia "Tygodnik Zamojski" (Wydawnictwo Zamojskie).

Średnia sprzedaż ogółem "Tygodnika Zamojskiego" wyniosła w styczniu 15 395 egz. (spadek o 7,45 proc. względem stycznia 2020 roku). Kolejne miejsca zajęły: "TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny" (Świt) – 7165 egz. (spadek o 13,04 proc.), "Życie Bytomskie" (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy) – 3008 egz. (spadek o 11,81 proc.), "Kramik – Plus" - 1902 egz. (spadek o 19,92 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa. (JSX)

 

(o,d, 22.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.