Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio publiczne tworzy MOC Radio

Związek nadawców radiowych jest tworzony tylko przez radio publiczne (fot. Piotr Molecki/East News)

Polskie Radio SA i regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 ogłosiły utworzenie Związku Pracodawców Mediów Radiowych MOC Radio.

Jak twierdzą w komunikacie, powołanie związku jest "odpowiedzią na wielokrotnie wyrażaną przez Przewodniczącego KRRiT, potrzebę konsolidacji całego rynku medialnego i reklamowego wokół nowych, zintegrowanych badań konsumpcji treści mediowych".

- Do wstąpienia zostali zaproszeni wszyscy nadawcy, przede wszystkim komercyjni - mówi "Press" Paweł Paluch, prezes Audytorium 17. - Związek dopiero powstaje, nie ma jeszcze władz - informuje Paluch.

Tylko że najwięksi nadawcy komercyjni (Grupa RMF, Eurozet, Time i Grupa Radiowa Agory) od 2002 roku zrzeszeni są w Komitecie Badań Radiowych. Zarówno Polskie Radio, jak i Audytorium 17 biorą udział w pracach KBR, choć nie są jego członkami.

KBR reprezentuje 167 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych stanowiących 55 proc. wszystkich istniejących w Polsce. Ich łączny udział w rynku słuchalności wynosi 74 proc. Komitet współpracuje także z Pakietem Niezależnych, zrzeszającym 58 rozgłośni lokalnych.

Rozgłośnie publiczne (łącznie 34 stacje) stanowią 11 proc. istniejących, a ich udział w rynku to 14 proc.

Pod koniec 2019 roku utworzony został Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych MOC TV. Przystąpili do niego wszyscy najwięksi nadawcy, w tym Telewizja Polska, TVN, Telewizja Polsat, Telewizja Puls i Kino Polska TV.

(KOZ, 22.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.