"Hotel Paradise" mocno poprawia wynik TVN Siedem
Emitując "Hotel Paradise", TVN Siedem ma w grupie komercyjnej wyższy udział niż TVP 1 (fot. materiały prasowe)
Trzecia edycja randkowego reality show "Hotel Paradise" po trzech tygodniach gromadzi w TVN Siedem średnio 722 tys. widzów. Z tygodnia na tydzień rośnie średni udział kanału w rynku. W zeszłym tygodniu Siódemka miała większy udział w grupie komercyjnej niż TVP 1.
TVN Siedem emituje nową serię "Hotel Paradise" od poniedziałku do czwartku o 20.30, począwszy od 22 lutego. Kanał - pokazując program - ma średnio 4,95 proc. udziału w rynku. W tym czasie udział TVP 2 wynosi 15,48 proc., TVN - 9,83 proc., Polsatu - 7,94 proc., a TVP 1 - 7,31 proc.
W grupie komercyjnej TVN Siedem osiąga 9,25 proc. udziału w rynku - więcej od TVP 1 (5,26 proc.) i niewiele mniej niż Polsat (9,94 proc.). TVP 2 ma wtedy 13,64 proc., a TVN - 10,68 proc.
Średni dobowy udział TVN Siedem w tygodniu 22-28 lutego wynosił 3,79 proc. (5,19 proc. w grupie komercyjnej), 1-7 marca - 3,84 proc. (5,24 proc. w grupie komercyjnej), a 8-14 marca - 4,17 proc. (5,56 proc. w grupie komercyjnej). W zeszłym tygodniu Siódemka zdobyła wyższy udział w grupie komercyjnej niż telewizyjna Jedynka (4,71 proc.).
Rok temu pierwsza edycja "Hotel Paradise" przyciągała do TVN Siedem średnio 704 tys. widzów.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 16.03.2021)