Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 12, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MSZ da więcej pieniędzy na tworzenie mediów dla zagranicy

Na TVP Wilno, TVP Polonia i Polskie Radio dla Zagranicy MSZ przeznaczy łącznie 45,7 mln zł (fot. Jakub Kamiński/East News)

W 2021 roku Ministerstwo Spraw Zagranicznych na tworzenie TVP Polonia, TVP Wilno i Polskiego Radia dla Zagranicy przeznaczy łącznie o 10 mln zł więcej, niż w 2020 roku. Pieniądze dostanie też TV Biełsat.

Biuro rzecznika prasowego MSZ przekazało "Press", że w budżecie resortu na działalność radiową i telewizyjną na ten rok zaplanowano 45,7 mln zł. Środki te przeznaczone zostaną na TVP Wilno, TVP Polonia i Polskie Radio dla Zagranicy. 

TVP na TVP Wilno dostanie 18,5 mln zł, a na TVP Polonia - 17,8 mln zł (razem 36,3 mln zł). Z kolei do Polskiego Radia na potrzeby Polskiego Radia dla Zagranicy trafi 9,4 mln zł.

W 2020 roku dotacja wyniosła łącznie 35,7 mln zł, z czego 26,3 mln zł otrzymała TVP na TVP Polonia i TVP Wilno, a 9,4 mln zł Polskie Radio – na Polskie Radio dla Zagranicy.

Dodatkowo, jak informuje MSZ, w ramach współpracy rozwojowej resort przeznaczy 22,5 mln zł na dofinansowanie TV Biełsat. W zeszłym roku kanał nie dostał pieniędzy z budżetu.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 12.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.