Gemius wycenił dla TVP dostęp do danych na 561 tys. zł
Przetarg TVP obejmował dostęp do danych telemetrycznych i internetowych przez rok (fot. Piotr Molecki/East News)
Firma badawcza Gemius wyceniła dla Telewizji Polskiej roczny dostęp do danych internetowych i telewizyjnych na blisko 561 tys. zł.
TVP rozpisała przetarg na zakup danych z pomiaru internetu i z badania jednoźródłowego odbiorców treści multimedialnych w internecie i telewizji na 12 miesięcy. Panel internetowy miał liczyć co najmniej 8 tys. panelistów, a telewizyjny - 2,5 tys.
Warunki postępowania spełniał tylko Gemius, który od jesieni 2020 roku realizuje badanie Mediapanel (panel internautów z próbą 13,5 tys. i panel mierników osobistych z 2,5 tys. smartfonów).
Propozycja cenowa Gemiusa (560,9 tys. zł) mieści się kwocie, jaką zamierza zapłacić za dostęp do danych TVP (565,8 tys. zł).
(KOZ, 11.03.2021)