Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Janusz Omyliński wraca do Grupy naTemat

Janusz Omyliński ostatnio pracował w Ringier Axel Springer Polska (fot. materiały prasowe)

Od 1 kwietnia Janusz Omyliński będzie head od SEO Grupy naTemat (Glob360). Stanowisko zostało wydzielone z kompetencji redaktora naczelnego i dyrektora operacyjnego oraz head of content.

Omyliński jest ekspertem digitalowym, specjalizuje się w growth hackingu i SEO. "Działania stricte kontentowo-dziennikarskie muszą iść w parze z tymi analityczno-technologicznymi, stąd jeszcze większy rozwój tej działki w Grupie naTemat" – mówi cytowany w komunikacie Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.

- Będę współpracował z dedykowanym zespołem dziennikarzy oraz szefami wszystkich serwisów i działów Grupy naTemat. Chcemy zadbać o dobre dopasowanie intencji użytkowników wyszukiwarek z naszymi treściami: zarówno evergreenowymi, jak i newsowymi. Wierzymy, że walka o ruch w Google to nie bezmyślne upychanie słów kluczowych i inne "sztuczki", ale praca nad docieraniem z odpowiednią treścią do szukających jej użytkowników - mówi "Press" Omyliński.

Omyliński pracował w naTemat.pl w latach 2012-2015 jako autor, wydawca strony głównej i project manager. Później związany był m.in. z Agorą jako szef projektu Quizy.gazeta.pl i growth expert Gazeta.pl. Od 2019 roku pracował w Ringier Axel Springer Polska jako specjalista, a potem starszy specjalista od SEO. Prowadzi blog "Lekcja religii".

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 10.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.