Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hollywood.com nie będzie publikować zdjęć paparazzich bez zgody celebrytów

Hollywood.com rozpoczął kampanię #BanPaparazzi (screen: Hollywood.com)

Hollywood.com jako pierwszy z wiodących serwisów zajmujących się branżą rozrywkową zdecydował, że nie będzie publikować zdjęć dostarczanych przez paparazzich, o ile fotografowane gwiazdy nie wyrażą na to zgody.

"Wielu paparazzich ma długą i dobrze udokumentowaną historię nękania i prowokacji w stosunku do celebrytów oraz osób publicznych. Ich działania często prowadziły do niszczenia, a w niektórych przypadkach nawet do śmierci ludzi, których śledzą. Mamy nadzieję, że inne firmy zajmujące się rozrywką i media na całym świecie znajdą odwagę, by zrobić to samo i dołączyć do nas" - oznajmiła Heather Ata, dyrektorka ds. marketingu Hollywood.com. Serwis rozpoczął w ten sposób kampanię #BanPaparazzi.

Hollywood.com, założony w 1995 roku, to czołowy serwis amerykańskiej branży rozrywkowej. Na początku tego roku zobowiązał się do zaprzestania publikowania informacji o rozstaniach celebrytów i wszelkiego rodzaju plotek.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 10.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.