Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook i Instagram pozwalają ograniczyć wyświetlanie reklam politycznych

Narzędzia ograniczające reklamy społeczne, wyborcze i polityczne zostały już w 2020 roku wprowadzone w USA i Brazylii (fot. Christian Wiediger/ Unsplash.com)

W prawie 100 krajach, w tym w Polsce, dostępne jest już narzędzie, które pozwala użytkownikom Facebooka i Instagramu ograniczyć wyświetlanie reklam społecznych, wyborczych i politycznych. 

Na stronie Facebooka poprzez zakładkę Ustawienia, a potem Preferencje reklamowe użytkownik może wybrać kategorie reklam, które chce oglądać rzadziej. Podobna funkcja została dodana w ustawieniach na Instagramie.

(BAE, 08.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.