Kobieta.wp.pl najpopularniejsza wśród serwisów dla kobiet
W lutym serwis Kobieta.wp.pl odwiedziło 5,36 mln użytkowników (fot. Ilyuza Mingazova/Unsplash.com)
W lutym większość serwisów internetowych adresowanych przede wszystkim do kobiet zanotowało spadek popularności.
Jak wynika z danych Mediapanelu, serwis Kobieta.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) odwiedziło w lutym 5,36 mln użytkowników (spadek o 8,20 proc. w porównaniu z lutym 2021 roku). Dalej znalazły się: Fakt.pl/kobieta (Ringier Axel Springer Polska) - 5,01 mln (wzrost o 0,10 proc.), Kobieta.onet.pl (RASP) - 4,51 mln (spadek o 9,42 proc.), serwisy kobiece O2.pl (Wirtualna Polska Holding) - 4,47 mln (wzrost o 21,34 proc.), Ofeminin.pl (RASP) - 4,14 mln (spadek o 13,11 proc.), Polki.pl (Edipresse Polska) - 3,51 mln (spadek o 8,21 proc.), serwisy kobiece Tvn.pl (TVN Discovery) - 3,29 mln (spadek o 16,65 proc.), Party.pl (Edipresse Polska) - 3,17 mln (spadek o 10,40 proc.), Kobieta.interia.pl (Grupa Polsat-Interia) - 3,05 mln (wzrost o 14,18 proc.) i Kobieta.gazeta.pl (Agora) - 2,59 mln (spadek o 9,01 proc.).
Pod względem zasięgu pierwszy był serwis Kobieta.wp.pl - 18,47 proc. Dalej znalazły się: Fakt.pl/kobieta - 17,29 proc., Kobieta.onet.pl - 15,55 proc., O2.pl - 15,42 proc., Ofeminin.pl - 14,27 proc., Polki.pl - 12,12 proc., Tvn.pl - 11,33 proc., Party.pl - 10,93 proc., Kobieta.interia.pl - 10,51 proc. i Kobieta.gazeta.pl - 8,94 proc.
Wszystkie opisane serwisy są audytowane przez Mediapanel.
(BAE, 08.03.2021)