Grupa K2 w 2020 roku zwiększyła przychody o blisko 10 mln zł
Prezesem K2 Holding jest Paweł Wujec (fot. materiały prasowe)
Grupa K2, do której należą m.in. agencja reklamowa K2 i agencja marketingu precyzyjnego K2 Precise, zakończyła 2020 rok przychodami wyższymi o blisko 10 mln zł w porównaniu z 2019 rokiem.
Według nieaudytowanych danych spółka w ub.r. miała 119,9 mln zł przychodów, czyli o 9 proc. więcej niż w 2019 roku, oraz wypracowała 14,6 mln zł EBITDA, co oznacza wzrost o 125 proc. notowanej na giełdzie spółki (Grupa K2 funkcjonuje oficjalnie pod nazwą spółki matki K2 Holding). Wynik operacyjny (EBIT) wzrósł o 9,3 mln zł, do 7,9 mln zł zysku (wobec 1,4 mln zł straty rok wcześniej).
„W roku 2020, dzięki elastyczności i szybkim decyzjom, uzyskaliśmy odporność na zawirowania pandemiczne. Pokazaliśmy również, że potrafimy wykorzystywać szanse, jakie niesie ze sobą gwałtownie zmieniające się otoczenie. Globalne trendy cyfryzacji biznesu, automatyzacji procesów i szybkiego rozwoju e-commerce są dla nas sprzyjające” - poinformował Paweł Wujec, prezes K2 Holding.
Grupa K2 potwierdziła wcześniejsze zapowiedzi, że wypłaci akcjonariuszom dywidendę za 2020 rok. Zarząd zaproponował 1 zł dywidendy na akcję z zysku roku 2020, co oznacza stopę dywidendy względem obecnego kursu akcji na poziomie ok. 4 proc.
Publikację raportu okresowego za 2020 rok zaplanowano na 22 kwietnia.
(IKO, 04.03.2021)