Paweł Modzelewski kieruje Socialyse w Havas
Zadaniem Pawła Modzelewskiego jest rozwój oferty kontentmarketingowej (fot. materiały prasowe)
Paweł Modzelewski został head of Socialyse, jednostki Havas wyspecjalizowanej w komunikacji kontentmarketingowej.
Zadaniem Modzelewskiego jest rozwój oferty content marketingu bazującej na zapleczu kreatywnym, analitycznym i badawczym. Jako head of socialyse będzie w tym zakresie wspierać zarówno klientów Havas Media Group, jak i Havas Creative Group. Socialyse pracuje obecnie dla takich klientów, jak Słodka Chwila Dr. Oetker, Hyundai, Prudential, Philips czy Asus.
Dotychczas Paweł Modzelewski kierował działem strategy & creative w agencji 24/7Communication. Wcześniej jako head of social stworzył i rozwijał dział mediów społecznościowych w Publicis Groupe. Jest inicjatorem powstania grupy roboczej PR w ramach IAB Polska.
(IKO, 04.03.2021)