"Puls Biznesu" i "Parkiet" ze wzrostem sprzedaży w styczniu
"Puls Biznesu" miał sprzedaż 10 690 egz., a "Parkiet Gazeta Giełdy" – 3639 egz.
"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) i "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Media) odnotowały w styczniu wzrost sprzedaży rok do roku. Pozostałe dzienniki ogólnopolskie miały spadki, największy - "Gazeta Wyborcza" (Agora).
"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) i "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Media) odnotowały w styczniu wzrost sprzedaży rok do roku. Pozostałe dzienniki ogólnopolskie miały spadki, największy - "Gazeta Wyborcza" (Agora).
"Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) miał w styczniu średnią sprzedaż ogółem 176 113 egz. (spadek o 19,19 proc. względem stycznia 2020 roku), "Super Express" (Grupa ZPR Media) – 96 752 egz. (spadek o 16,29 proc.), "Gazeta Wyborcza" – 61 792 egz. (spadek o 23,63 proc.), "Rzeczpospolita" (Gremi Media) – 37 330 egz. (spadek o 4,37 proc.), "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) – 34 150 egz. (spadek o 9,93 proc.), "Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) – 18 179 egz. (spadek o 6,66 proc.), "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) – 15 593 egz. (spadek o 10,77 proc.), "Puls Biznesu" – 10 690 egz. (wzrost o 16,08 proc.), "Gazeta Polska Codziennie" (Forum) – 10 514 egz. (spadek o 17 proc.), "Parkiet Gazeta Giełdy" – 3639 egz. (wzrost o 2,85 proc.).
Łącznie średnia sprzedaż dzienników ogólnopolskich należących do PBC wyniosła w styczniu 464 752 egz. (o 16,07 proc. mniej niż rok temu).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa (JSX)
(JSX, 04.03.2021)