Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Audioteka zainwestowała ponad pół mln zł w autorskie produkcje

Jednym ze zrealizowanych projektów jest audioreportaż Ewy Stusińskiej "Miła robótka" o fenomenie pornografii lat 90. (screen YouTube.com/Audioteka)

Audioteka, w odpowiedzi na kryzys w branży kultury wywołany pandemią, stworzyła program "Usłysz Kulturę". Zainwestowała ponad pół miliona złotych w autorskie produkcje audio.

W ramach programu "Usłysz Kulturę" do realizacji wybranych zostało 21 projektów, a dziewięć z nich jest już dostępnych w aplikacji Audioteki. Wśród nich pierwszy w Polsce audiomusical "Jestem, kim chcesz" w reżyserii Bartka Szpaka z zespołem Teatru Muzycznego Roma, "Lodowa przełęcz", czyli zakopiański audioserial z aktorami Teatru Witkacego, podcast Adama Śmiałka "Towary modne", a także audioreportaż Ewy Stusińskiej "Miła robótka".

- Do tej pory zainwestowaliśmy ponad 0,5 mln zł w realizowane produkcje audio. Wciąż mamy do dyspozycji ponad 3 mln zł na nowe, ciekawe projekty. (...) Wśród dotychczasowych aplikacji brakowało nam pomysłów na produkcje dla całej rodziny, familijnych, mądrych tekstów do słuchania w rodzinnym gronie – mówi Arkadiusz Seidler, dyrektor wydawniczy Audioteki i zachęca do aplikowania do programu.

Program "Usłysz Kulturę" ruszył pod koniec czerwca 2020 roku. Jest przeznaczony dla twórców i instytucji zajmujących się szeroko rozumianą kulturą. Audioteka finansuje projekty związane z pisaniem scenariuszy, tekstów, spin-offów oraz produkcją treści. Warunkiem koniecznym ubiegania się o finansowanie jest tworzenie swoich projektów w konwencji audio.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(BAE, 03.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.