Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowi menedżerowie w DDOB

Aleksandra Sułek objęła stanowisko senior strategy managerki (fot. materiały prasowe)

Do agencji influencer marketingu DDOB dołączyła Aleksandra Sułek na stanowisko senior strategy managerki i Mateusz Haas jako project manager.

Aleksandra Sułek zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji marek z wykorzystaniem influencerów. Dołączyła do zespołu Michała Kuśmierza. Wcześniej Sułek pracowała w agencji LiquidThread (Publicis Groupe). Obsługiwała m.in. marki z portfolio The Coca-Cola Company, zajmując się przede wszystkim obsługą mediów społecznościowych, tworzeniem strategii komunikacji, realizacją współprac influencerskich, tworzeniem kampanii i aktywacji digitalowych.

Mateusz Haas dołączył do działu kontentowego DDOB, do zespołu Aleksandry Szkiłądź na stanowisko project managera. Odpowiada m.in. za projekty z wykorzystaniem kanałów agencji, jak i za prowadzenie profili klientów na TikToku. Poprzednio Haas był creative managerem w Testa Communications.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 03.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.