Nowi menedżerowie w DDOB
Aleksandra Sułek objęła stanowisko senior strategy managerki (fot. materiały prasowe)
Do agencji influencer marketingu DDOB dołączyła Aleksandra Sułek na stanowisko senior strategy managerki i Mateusz Haas jako project manager.
Aleksandra Sułek zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji marek z wykorzystaniem influencerów. Dołączyła do zespołu Michała Kuśmierza. Wcześniej Sułek pracowała w agencji LiquidThread (Publicis Groupe). Obsługiwała m.in. marki z portfolio The Coca-Cola Company, zajmując się przede wszystkim obsługą mediów społecznościowych, tworzeniem strategii komunikacji, realizacją współprac influencerskich, tworzeniem kampanii i aktywacji digitalowych.
Mateusz Haas dołączył do działu kontentowego DDOB, do zespołu Aleksandry Szkiłądź na stanowisko project managera. Odpowiada m.in. za projekty z wykorzystaniem kanałów agencji, jak i za prowadzenie profili klientów na TikToku. Poprzednio Haas był creative managerem w Testa Communications.
(IKO, 03.03.2021)