Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 02, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Newonce.media wprowadzi płatne subskrypcje

- Nasz ruch wpisuje się w globalny, uzdrawiający trend bramkowania jakościowego kontentu - mówi Michał Michalski, na zdjęciu w środku (fot. materiały prasowe)

Grupa Newonce.media, do której należą m.in. Newonce.radio, Newonce.net i Newonce.sport, planuje wprowadzić płatne subskrypcje - dowiedział się "Press".

- Nasz ruch wpisuje się w globalny, uzdrawiający trend bramkowania jakościowego kontentu. Uzdrawiający, bo będący przeciwieństwem modelu, w którym media sprzedają nie treści, ale odsłony, impresje, a więc de facto użytkowników - wyjaśnia Michał Michalski, prezes Newonce.media. - Jest to też oczywiście pomysł na częściowe uniezależnienie się od rynku reklamy, którego kaprysy są dla mediów niezależnych wyjątkowo odczuwalne - dodaje. 

O chęć płacenia za dostęp do treści Newonce.media zapytał odbiorców w ankiecie. - Zebraliśmy dotąd ponad 15 tysięcy odpowiedzi, dzięki którym upewniamy się, za które z naszych treści użytkownicy byliby najbardziej skorzy płacić i w którą stronę mamy ich zdaniem się rozwijać. Wyniki w zasadzie potwierdziły nasze przypuszczenia, natomiast finalnymi decyzjami podzielimy się nieco później - mówi Michalski.

Szef Newonce.media informuje, że będzie kilka - uzależnionych od różnych czynników - progów cenowych. Będzie można subskrybować Newonce.net i Newonce.radio oraz Newonce.sport zarówno razem, jak i osobno. Michał Michalski nie podaje, kiedy wprowadzone zostaną płatne subskrypcje.

Spółka Newonce.media tworzy grupę mediową, w skład której wchodzą: serwisy Newonce.net i Newonce.sport, internetowa rozgłośnia Newonce.radio, drukowany magazyn "Newonce.paper" oraz zlokalizowany w centrum Warszawy Newonce.bar.

(KOZ, 02.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.