Newonce.media wprowadzi płatne subskrypcje
- Nasz ruch wpisuje się w globalny, uzdrawiający trend bramkowania jakościowego kontentu - mówi Michał Michalski, na zdjęciu w środku (fot. materiały prasowe)
Grupa Newonce.media, do której należą m.in. Newonce.radio, Newonce.net i Newonce.sport, planuje wprowadzić płatne subskrypcje - dowiedział się "Press".
- Nasz ruch wpisuje się w globalny, uzdrawiający trend bramkowania jakościowego kontentu. Uzdrawiający, bo będący przeciwieństwem modelu, w którym media sprzedają nie treści, ale odsłony, impresje, a więc de facto użytkowników - wyjaśnia Michał Michalski, prezes Newonce.media. - Jest to też oczywiście pomysł na częściowe uniezależnienie się od rynku reklamy, którego kaprysy są dla mediów niezależnych wyjątkowo odczuwalne - dodaje.
O chęć płacenia za dostęp do treści Newonce.media zapytał odbiorców w ankiecie. - Zebraliśmy dotąd ponad 15 tysięcy odpowiedzi, dzięki którym upewniamy się, za które z naszych treści użytkownicy byliby najbardziej skorzy płacić i w którą stronę mamy ich zdaniem się rozwijać. Wyniki w zasadzie potwierdziły nasze przypuszczenia, natomiast finalnymi decyzjami podzielimy się nieco później - mówi Michalski.
Szef Newonce.media informuje, że będzie kilka - uzależnionych od różnych czynników - progów cenowych. Będzie można subskrybować Newonce.net i Newonce.radio oraz Newonce.sport zarówno razem, jak i osobno. Michał Michalski nie podaje, kiedy wprowadzone zostaną płatne subskrypcje.
Spółka Newonce.media tworzy grupę mediową, w skład której wchodzą: serwisy Newonce.net i Newonce.sport, internetowa rozgłośnia Newonce.radio, drukowany magazyn "Newonce.paper" oraz zlokalizowany w centrum Warszawy Newonce.bar.
(KOZ, 02.03.2021)