Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: KINO

Dodano: Luty 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drugi weekend w kinach z frekwencją mniejszą o jedną czwartą

Kina zostały otwarte warunkowo na dwa tygodnie (fot. Erik Witsoe/ Unsplash)

W dniach 19-21 lutego, czyli w drugi weekend otwarcia kin po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, na seanse poszło 30,4 tys. widzów – wynika z szacunków serwisu Boxoffice.pl. Jest to o 23,8 proc. mniej niż w pierwszy weekend otwarcia.

- To niewielki spadek, biorąc pod uwagę, że zestawienie nie obejmuje przedpremier, na które chętnie wybierali się widzowie do kin oraz fakt, że tydzień wcześniej były walentynki – komentuje Izabela Wierzbińska, specjalistka ds. PR w Best Film. - W miniony weekend nie było też nowych tytułów – wciąż nie znamy decyzji premiera, czy kina pozostaną otwarte, a przecież nikt nie wprowadzi nowej produkcji na tydzień – podkreśla Wierzbińska. Zwraca jednocześnie uwagę, że jeśli rząd pozwoli kinom funkcjonować, wówczas sytuacja powinna się unormować. 

Według rządowego rozporządzenia, które łagodziło obostrzenia związane z pandemią koronawirusa, kina i kluby filmowe mogły otworzyć się od 12 lutego, ale z dostępnością 50 proc. miejsc na widowni. Otwarcie kin było warunkowe na dwa tygodnie. W kinach wciąż obowiązuje zakaz spożywania posiłków i napojów podczas seansów. Multipleksy nie zdecydowały się na otwarcie. Z kolei kina, które się otworzyły, zanotowały wysoką frekwencję w pierwszy weekend, sięgającą nawet 100 proc. dostępnych w reżimie sanitarnym miejsc. Kina grają przedpremierowo m.in. amerykańską komedię romantyczną „Palm Springs” w reżyserii Maksa Barbakowa, „Zabij to i wyjedź z tego miasta” Mariusza Wilczyńskiego czy „Na rauszu” Thomasa Vinterberga.

Galeria: Koniec marki Ruch

fot. Zbyszko Siemaszko/ Narodowe Archiwum Cyfrowe
fot. Narodowe Archiwum Cyfrowe
fot. Narodowe Archiwum Cyfrowe

(IKO, 24.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.