Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media podsumowują aukcje na rzecz WOŚP

Pieniądze ze zbiórki wesprą oddziały dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy (fot. Piotr Molecki/East News)

Spacer z Adamem Wajrakiem, epizod w serialu "BrzydUla 2", dzień w Radiu 357 i Radiu Nowy Świat - to jedne z najpopularniejszych licytacji medialnych, z których dochód zasilił konto 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 

"Gazeta Wyborcza", jeden z partnerów finału, zebrała 341 tys. zł. Największym zainteresowaniem cieszył się spacer po Puszczy Białowieskiej z przyrodnikiem Adamem Wajrakiem (47,8 tys. zł). Nieco mniej zapłacono za spacer z Leszkiem Balcerowiczem po Wrocławiu (28 tys. zł) oraz prenumeratę cyfrową Wyborcza.pl "na 100 lat i jeden dzień dłużej" (16,9 tys. zł). Na licytacje zostały wystawione również jedynki wydań regionalnych "GW". W ramach inicjatywy obejmującej 20 pierwszych stron zebrano 64,7 tys. zł. Wszystkie pierwsze strony ze zdjęciami zwycięzców aukcji ukazały się w papierowym wydaniu dziennika 19 lutego. Z kolei suma wpłat z eSkarbonki "Wyborczej" wyniosła 176 tys. zł.

Spośród akcji wystawionych przez gwiazdy TVN (również partner WOŚP) najwięcej pieniędzy zebrał epizod w serialu "BrzydUla 2" (45,7 tys. zł). Kolacja z Magdą Gessler, prowadzącą program "Kuchenne rewolucje", przyniosła 16 tys. zł, dzień z Małgorzatą Rozenek-Majdan 32,3 tys. zł, a suknia ślubna i spotkanie z Izabelą Janachowską (prowadząca „Panny młode ponad miarę” w TVN Style) - 11,1 tys. zł.

Za podobną kwotę wylicytowano wizytę i udział w audycjach internetowych stacji radiowych byłych dziennikarzy Trójki. W Radiu 357 za 16,3 tys. zł, a w Radiu Nowy Świat - 16,5 tys. zł. Wskazanie pierwszego miejsca na liście przebojów "Gorąca 20" w Radiu Eska wylicytowano za 20,1 tys. zł. Podobna aukcja - współprowadzenie listy przebojów Radia ZET - zakończyła się na kwocie 8,8 tys. zł.

Relacja z własnego ślubu w serwisie Pudelek.pl została wylicytowana za 10,1 tys. zł. Zaproszenie do Kanału Sportowego od dziennikarza Michała Pola przyniosło WOŚP 9,9 tys. zł, a udział w programie "Turbokozak" w CANAL+ - 15,1 tys. zł.

Celem tegorocznej zbiórki była pomoc dla oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Deklarowana kwota 29. Finału WOŚP to ponad 127 mln zł. Ostateczna wartość zbiórki zostanie podana na konferencji prasowej 29 marca.

(PTD, 24.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.