"Vogue" ma nowego globalnego dyrektora kreatywnego

Juan Costa Paz w 2013 r. założył agencję kreatywną Convoy (screen: Condenast.com)
Juan Costa Paz został globalnym dyrektorem kreatywnym "Vogue" (Condé Nast), największego na świecie czasopisma branży modowej.
Nowy dyrektor ma kierować przede wszystkim działalnością w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, ale będzie też nadzorować wszystkie rynki, na których ukazuje się "Vogue". W roli dyrektora kreatywnego zastąpił Raula Martineza, przez wiele lat najbardziej zaufanego współpracownika sprawującej od 33 lat funkcję globalnej naczelnej Anny Wintour, który w grudniu odszedł z firmy.
Costa Paz w 2013 roku założył agencję kreatywną Convoy. Jej klientami były m.in. takie marki, jak Nike, Miu Miu, Gucci, Off-White, Balmain, Louis Vuitton, Farfetch czy Google.
Magazyn "Vogue" funkcjonuje od 1892 roku. Ma 24 lokalne edycje, w tym polską.
(MAC, 24.02.2021)
