Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: Pudelek pozyskał w styczniu więcej użytkowników niż Plotek

W styczniu serwis Pudelek.pl odwiedziło 7,90 mln użytkowników (screen Pudelek.pl)

W grudniu większość serwisów plotkarskich odnotowała wzrost liczby użytkowników. Największą liczbę internautów przyciągnęły treści Pudelka.

Jak wynika z danych Mediapanelu, w styczniu serwis Pudelek.pl odwiedziło 7,90 mln użytkowników (wzrost o 12,70 proc. w porównaniu z poprzednim miesiącem). Dalej znalazły się: Plotek.pl - 7,08 mln (wzrost o 4,12 proc.), Pomponik.pl - 6,40 mln (wzrost o 8,75 proc.), Gwiazdy.wp.pl - 5,74 mln (spadek o 14,89 proc.), Plejada.pl - 5,50 mln (spadek o 3,25 proc.), O2.pl/tag/plotki - 3,50 mln (spadek o 7,20 proc.), Radiozet.pl/rozrywka - 2,99 mln (wzrost o 3,78 proc.), Jastrzabpost.pl - 2,90 mln (wzrost o 23,32 proc.), Kozaczek.pl - 1,42 mln (wzrost o 1,91 proc.) i Eska.pl/hotplota.pl - 1,27 mln (wzrost o 22,32 proc.).

Pod względem zasięgu pierwszy był serwis Pudelek.pl - 27,19 proc. Kolejne to: Plotek.pl - 24,34 proc., Pomponik.pl - 22,02 proc., Gwiazdy.wp.pl - 19,74 proc., Plejada.pl - 18,91 proc., O2.pl/tag/plotki - 12,04 proc., Radiozet.pl/rozrywka - 10,29 proc., Jastrzabpost.pl - 9,98 proc., Kozaczek.pl - 4,87 proc. i Eska.pl/hotplota.pl - 4,37 proc.

(BAE, 23.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.