Reklama Play z Agnieszką Chylińską najpopularniejsza na YouTube w styczniu
(screen Youtube.com/ Play)
W styczniu 2021 roku reklama operatora sieci komórkowej Play (P4), w której wystąpiła piosenkarka Agnieszka Chylińska, była najpopularniejsza na polskim YouTube – wynika z zestawienia YouTube Ads Leaderboard.
W spocie „Internet przez 6 miesięcy za 0 zł z telewizją Play Now TV!” Chylińska prezentuje ofertę internetu stacjonarnego i bezprzewodowego wraz z telewizją. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, a media kupiła agencja Mediacom. Reklama została opublikowana 22 stycznia na kanale Play na YouTube i do wczoraj została wyświetlona 253 tys. razy.
Na drugim miejscu zestawienia znalazła się reklama wydawnictwa De Agostini, zachęcająca do prenumerowania serii przybliżającej historie 80 pojazdów z czasów PRL. Trzecia była reklama Jeronimo Martins Polska promująca sieć sklepów Biedronka „Bezpłatna paczka powitalna Dada dla Twojego maluszka – 60 000 powitalnych dzieci!”. W spocie podkreślono, że w ub.r. 60 tys. rodziców w ramach tak zwanej paczki powitalnej otrzymało produkty niezbędne dla noworodków.
Czwarte miejsce zajęła reklama kancelarii premiera „#SzczepimySię”, promująca akcję szczepień przeciwko COVID-19. Piątkę zestawienia zamyka spot firmy Ikea „Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę”.
Zestawienia YouTube Ads Leaderboard oparte są na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienia dotyczą wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(IKO, 23.02.2021)