Burda wprowadza na rynek magazyn z treściami konsultowanymi z lekarzem
Ambasadorem magazynu "Doktor Zdrowie" jest Piotr Gryglas, internista, hipertensjolog i kardiolog
25 lutego w sprzedaży pojawi się pierwsze wydanie dwumiesięcznika "Doktor Zdrowie" (Burda Media Polska).
Magazyn o zdrowiu i samopoczuciu kierowany jest do kobiet i mężczyzn. Jego patronem jest dr Piotr Gryglas, internista, hipertensjolog i kardiolog, którego edytoriale będą pojawiać się w każdym numerze. Wydawca podkreśla, że artykuły zamieszczane w publikacji są konsultowane z ambasadorem pisma, co ma budzić u czytelników większe do nich zaufanie niż do treści o zdrowiu znajdowanych w internecie.
Redaktorką naczelną nowego pisma jest Agnieszka Wierzbicka. Objętość pierwszego numeru to 108 stron, a cena 14,99 zł. Nakład: 25 tys. egz.
Kampania promocyjna magazynu obejmie tytuły i serwisy online wydawnictwa oraz punkty sprzedaży prasy.
(JSX, 23.02.2021)