Dział: PRASA

Dodano: Luty 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda wprowadza na rynek magazyn z treściami konsultowanymi z lekarzem

Ambasadorem magazynu "Doktor Zdrowie" jest Piotr Gryglas, internista, hipertensjolog i kardiolog

25 lutego w sprzedaży pojawi się pierwsze wydanie dwumiesięcznika "Doktor Zdrowie" (Burda Media Polska).

Magazyn o zdrowiu i samopoczuciu kierowany jest do kobiet i mężczyzn. Jego patronem jest dr Piotr Gryglas, internista, hipertensjolog i kardiolog, którego edytoriale będą pojawiać się w każdym numerze. Wydawca podkreśla, że artykuły zamieszczane w publikacji są konsultowane z ambasadorem pisma, co ma budzić u czytelników większe do nich zaufanie niż do treści o zdrowiu znajdowanych w internecie.

Redaktorką naczelną nowego pisma jest Agnieszka Wierzbicka. Objętość pierwszego numeru to 108 stron, a cena 14,99 zł. Nakład: 25 tys. egz.

Kampania promocyjna magazynu obejmie tytuły i serwisy online wydawnictwa oraz punkty sprzedaży prasy.

(JSX, 23.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.