Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" ma nową aplikację mobilną

Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemami Android i iOS (fot. Polityka)

"Polityka" (Polityka) udostępniła nową aplikację mobilną. Wydawnictwo podkreśla, że nawigacja jest intuicyjna, a tematy są podzielone na sekcje i kategorie. Aplikacja ma też ułatwić korzystanie z internetowych formatów (podcasty, newslettery, artykuły audio).

Do sekcji "Dzisiaj" trafiają newsy, wybrane komentarze, analizy, reportaże i wywiady. Sekcja "Dla Ciebie" jest komponowana przez samego użytkownika, który może wybrać interesujące go tematy czy autorów. W sekcji "Audio" można natomiast odsłuchać kilkanaście wybranych materiałów z nowego wydania "Polityki" oraz podcasty.

"Ponad 75 proc. cyfrowych czytelników "Polityki" korzysta z naszych treści na urządzeniach mobilnych. Nową aplikację zaprojektowaliśmy głównie z myślą o ich wygodzie i przyjemności czytania" – informuje Joanna Chmielecka, dyrektorka pionu cyfrowego "Polityki". "Łagodnie dostosowuje się do odbiorcy, proponuje mu indywidualny dobór tematów i ulubionych autorów, pozwala kontrolować częstotliwość powiadomień, ustawić tryb offline i wybrać tempo czytania tekstów przez lektora" – dodaje.

Aplikacja jest dostępna na urządzenia z systemami Android i iOS.

(JSX, 17.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.