Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brand New Galaxy otwiera oddział w Amsterdamie

Frank Carvalho ma 25 lat globalnego doświadczenia w marketingu i reklamie (fot. materiały prasowe)

Brand New Galaxy, niezależny holding marketingowo–technologiczny, rozwija swoją działalność w Europie Zachodniej i otwiera regionalne biuro w Amsterdamie. Nowym oddziałem pokieruje Frank Carvalho, managing director.

Brand New Galaxy chce w ten sposób umocnić pozycję w Europie Zachodniej, jednocześnie zapewniając klientom w regionie lepszą obsługę. - Widzimy szybko rosnącą potrzebę bliższej współpracy z naszymi klientami w Europie Zachodniej. Biuro w Amsterdamie jest dla nas naturalną konsekwencją dynamicznego rozwoju oraz otwiera nas dodatkowo na topowy rynek marek dojrzałych i tych, które są na początku swojej przygody z e-commerce - komentuje Michał Glapiński, chief growth officer Brand New Galaxy, odpowiedzialny za międzynarodowe operacje BNG.

Biuro BNG w Amsterdamie rozwijać ma zarówno zakres usług, jak i zasięg geograficzny holdingu. - Otwieramy nowe biuro w Amsterdamie, ponieważ holenderska stolica staje się nowym centrum handlowym Europy. Nasza działalność zostanie ściśle zintegrowana z globalnym rozwojem Brand New Galaxy - mówi Frank Carvalho.

Frank Carvalho ma 25 lat globalnego doświadczenia w marketingu i reklamie. Przez ten czas pracował dla największych marek w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, w Niemczech, Polsce, na Węgrzech oraz w Australii. Do Amsterdamu przenosi się z Nowego Jorku, gdzie zajmował stanowisko North American account management leader oraz był dyrektorem global business w Hogarth (należącym do WPP). Przez blisko 15 lat Carvalho kierował kampaniami dla Publicis Groupe na stanowisku dyrektora regionalnego ds. obsługi klientów, był także European business lead w Samsungu oraz senior brand and marketing directorem w Vodafone w Czechach. Jest laureatem czterech nagród Cannes Lions.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 17.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.