Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 17, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brand New Galaxy otwiera oddział w Amsterdamie

Frank Carvalho ma 25 lat globalnego doświadczenia w marketingu i reklamie (fot. materiały prasowe)

Brand New Galaxy, niezależny holding marketingowo–technologiczny, rozwija swoją działalność w Europie Zachodniej i otwiera regionalne biuro w Amsterdamie. Nowym oddziałem pokieruje Frank Carvalho, managing director.

Brand New Galaxy chce w ten sposób umocnić pozycję w Europie Zachodniej, jednocześnie zapewniając klientom w regionie lepszą obsługę. - Widzimy szybko rosnącą potrzebę bliższej współpracy z naszymi klientami w Europie Zachodniej. Biuro w Amsterdamie jest dla nas naturalną konsekwencją dynamicznego rozwoju oraz otwiera nas dodatkowo na topowy rynek marek dojrzałych i tych, które są na początku swojej przygody z e-commerce - komentuje Michał Glapiński, chief growth officer Brand New Galaxy, odpowiedzialny za międzynarodowe operacje BNG.

Biuro BNG w Amsterdamie rozwijać ma zarówno zakres usług, jak i zasięg geograficzny holdingu. - Otwieramy nowe biuro w Amsterdamie, ponieważ holenderska stolica staje się nowym centrum handlowym Europy. Nasza działalność zostanie ściśle zintegrowana z globalnym rozwojem Brand New Galaxy - mówi Frank Carvalho.

Frank Carvalho ma 25 lat globalnego doświadczenia w marketingu i reklamie. Przez ten czas pracował dla największych marek w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, w Niemczech, Polsce, na Węgrzech oraz w Australii. Do Amsterdamu przenosi się z Nowego Jorku, gdzie zajmował stanowisko North American account management leader oraz był dyrektorem global business w Hogarth (należącym do WPP). Przez blisko 15 lat Carvalho kierował kampaniami dla Publicis Groupe na stanowisku dyrektora regionalnego ds. obsługi klientów, był także European business lead w Samsungu oraz senior brand and marketing directorem w Vodafone w Czechach. Jest laureatem czterech nagród Cannes Lions.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 17.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.