IMM: protest w prasie miał dotarcie na poziomie niemal 1,27 mln kontaktów
Jak wynika z obliczeń IMM, informację na czołówkach opublikowało 30 gazet
Środowa akcja "Media bez wyboru" na jedynkach 30 dzienników miała łączne dotarcie na poziomie niemal 1,27 mln kontaktów z przekazem – wynika z szacunków Instytutu Monitorowania Mediów.
W środę główne dzienniki ogólnopolskie oraz większość regionalnych należących do Polska Press opublikowały na swoich pierwszych stronach list otwarty przeciw podatkowi od reklam. Jak wynika z obliczeń IMM, informację na czołówkach opublikowało 30 gazet, a łączne dotarcie tego działania to 1,265 mln potencjalnych kontaktów z przekazem.
Jak wyjaśnia IMM, dotarcie informuje o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem, a więc o jego szacunkowym zasięgu.
(JSX, 12.02.2021)