Telewizja Polska wypłaci pracownikom świadczenia na święta  |  Republika i wPolsce24 szykują filmy dokumentalne  |  Styczniowy cennik reklamowy TVN  |  Mniej wydań "Telekuriera" w TVP 3  |  Oglądalność debiutu programu "Kabaret łączy pokolenia" w TVP 2  |  Miesięczniki dla kobiet drożeją  |  Środowy prime time TVN  |  Widownia "Bitwy o palety" z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsat  |  Nowy serwis Grupy Infor PL  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych w trzecim kwartale  |  Na dekoderach Avios pojawił się kanał Webcamera.pl  |  Autor "Polityki" z nagrodą  |  Publicysta "Rzeczpospolitej" przewodniczącym komisji diecezjalnej w Sosnowcu  |  McCann Poland wygrywa  |  Performance Group promuje  |  Tyson Fury ambasadorem XTB  |  Forbes otworzył w Madrycie pierwszy klub członkowski  |  Brytyjskie social media zostały zobowiązane do aktywnego zwalczania nielegalnych działań  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska wypłaci pracownikom świadczenia na święta  |  Republika i wPolsce24 szykują filmy dokumentalne  |  Styczniowy cennik reklamowy TVN  |  Mniej wydań "Telekuriera" w TVP 3  |  Oglądalność debiutu programu "Kabaret łączy pokolenia" w TVP 2  |  Miesięczniki dla kobiet drożeją  |  Środowy prime time TVN  |  Widownia "Bitwy o palety" z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsat  |  Nowy serwis Grupy Infor PL  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych w trzecim kwartale  |  Na dekoderach Avios pojawił się kanał Webcamera.pl  |  Autor "Polityki" z nagrodą  |  Publicysta "Rzeczpospolitej" przewodniczącym komisji diecezjalnej w Sosnowcu  |  McCann Poland wygrywa  |  Performance Group promuje  |  Tyson Fury ambasadorem XTB  |  Forbes otworzył w Madrycie pierwszy klub członkowski  |  Brytyjskie social media zostały zobowiązane do aktywnego zwalczania nielegalnych działań  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska wypłaci pracownikom świadczenia na święta  |  Republika i wPolsce24 szykują filmy dokumentalne  |  Styczniowy cennik reklamowy TVN  |  Mniej wydań "Telekuriera" w TVP 3  |  Oglądalność debiutu programu "Kabaret łączy pokolenia" w TVP 2  |  Miesięczniki dla kobiet drożeją  |  Środowy prime time TVN  |  Widownia "Bitwy o palety" z Zygmuntem Chajzerem w Super Polsat  |  Nowy serwis Grupy Infor PL  |  Zestawienie miesięczników poradnikowych w trzecim kwartale  |  Na dekoderach Avios pojawił się kanał Webcamera.pl  |  Autor "Polityki" z nagrodą  |  Publicysta "Rzeczpospolitej" przewodniczącym komisji diecezjalnej w Sosnowcu  |  McCann Poland wygrywa  |  Performance Group promuje  |  Tyson Fury ambasadorem XTB  |  Forbes otworzył w Madrycie pierwszy klub członkowski  |  Brytyjskie social media zostały zobowiązane do aktywnego zwalczania nielegalnych działań  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 12, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar podsumował wpływy reklamowe telewizji i radia w dniu protestu mediów

W środę reklam nie emitowało wiele stacji telewizyjnych i radiowych (fot. Pixabay.com)

W środę, kiedy nadawcy prywatni protestowali w ramach akcji "Media bez wyboru", cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych monitorowanych przez Kantar spadły o 2/3 w porównaniu z poprzednią środą.

Protestując przeciwko planowanemu przez PiS podatkowi od mediów, od 4 rano przez 24 godziny kanały TVN Discovery Polska i Grupy Polsat oraz Puls 2 (od 20 do 24) nie nadawały programu, w tym reklam. Ramówkę zmieniły także - nie emitując reklam - rozgłośnie Grupy RMF (do 10), Eurozetu, Grupy Radiowej Agory, a także Muzo.fm Polsatu i stołeczne Radio Kolor.

Jak wynika z danych firmy Kantar, które nie uwzględniają rabatów, w środę 10 lutego telewizje uzyskały z reklam cennikowo łącznie 16,4 mln zł, podczas gdy 3 lutego – 48,7 mln zł (spadek o 66,3 proc.). Liczba wyemitowanych spotów spadła o 56,7 proc., z 30,7 tys. do 13,2 tys. Przykładowo 3 lutego wpływy Polsatu z reklam wyniosły 10,8 mln zł, a TVN – 7,6 mln zł.

Dane Kantara dotyczące stacji radiowych za środę nie obejmują jeszcze wszystkich rozgłośni (np. z Grupy Radiowej Agory jest tylko jedna stacja, sieci Radio Złote Przeboje). Przychody stacji, dla których dane są już dostępne, wyniosły w środę 10,8 mln zł, podczas gdy tydzień wcześniej było to 21,8 mln zł (spadek o 50,2 proc.). Radia wyemitowały o 56,6 proc. mniej spotów (łącznie 1,2 tys.).

(KOZ, 12.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.