TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 09, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Voice Senior" stracił pół miliona widzów, ale zapewnił Dwójce pozycję lidera

Drugą edycję wygrała Barbara Parzeczewska (fot. N. Młudzik/TVP)

Drugą edycję muzycznego talent show "The Voice Senior" oglądało w TVP 2 średnio 2,43 mln widzów – o 546 tys. mniej niż pierwszą.

Telewizyjna Dwójka pokazywała program w soboty o 20, od 2 stycznia do 6 lutego. Emitując "The Voice Senior", TVP 2 miała średnio 17,11 proc. udziału w rynku, dystansując konkurencję. W tym czasie udział TVP 1 wynosił 7,97 proc., Polsatu – 6,83 proc., a TVN – 6,3 proc. Dwójka była też liderem w grupie komercyjnej, osiągając 11,54 proc.

TVP 2 z reklam wokół emisji "The Voice Senior" - według danych cennikowych – zebrała 10,5 mln zł. Drugą edycję wygrała Barbara Parzeczewska.

Pierwszy sezon "The Voice Senior" w grudniu 2019 roku przyciągnął do Dwójki średnio 2,97 mln widzów. Dane: Nielsen Media.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 09.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.