"The Voice Senior" stracił pół miliona widzów, ale zapewnił Dwójce pozycję lidera
Drugą edycję wygrała Barbara Parzeczewska (fot. N. Młudzik/TVP)
Drugą edycję muzycznego talent show "The Voice Senior" oglądało w TVP 2 średnio 2,43 mln widzów – o 546 tys. mniej niż pierwszą.
Telewizyjna Dwójka pokazywała program w soboty o 20, od 2 stycznia do 6 lutego. Emitując "The Voice Senior", TVP 2 miała średnio 17,11 proc. udziału w rynku, dystansując konkurencję. W tym czasie udział TVP 1 wynosił 7,97 proc., Polsatu – 6,83 proc., a TVN – 6,3 proc. Dwójka była też liderem w grupie komercyjnej, osiągając 11,54 proc.
TVP 2 z reklam wokół emisji "The Voice Senior" - według danych cennikowych – zebrała 10,5 mln zł. Drugą edycję wygrała Barbara Parzeczewska.
Pierwszy sezon "The Voice Senior" w grudniu 2019 roku przyciągnął do Dwójki średnio 2,97 mln widzów. Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 09.02.2021)