Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Pozycja Polski w rankingu wolności prasy  |  Wyniki finansowe Polskiego Radia  |  Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jeszcze w pierwszym kwartale zadebiutuje w Polsce serwis Filmbox+

Kierowana przez Bogusława Kisielewskiego spółka w 2020 roku miała 172,2 mln zł przychodów i 12,8 mln zł zysku z działalności operacyjnej (fot. materiały prasowe)

Kino Polska TV SA do końca pierwszego kwartału chce uruchomić w Polsce subskrypcyjny serwis wideo Filmbox+.

- To kwestia tygodni, zostały ostatnie szlify - mówi prezes spółki Bogusław Kisielewski, pytany o datę startu. Czy stanie się to do końca marca? - Na sto procent - odpowiada.

Filmbox+ zastąpi obecny w Polsce od 2012 roku serwis Filmbox Live. Również ma działać w modelu subskrypcyjnym i oferować zarówno treści na żądanie, jak i streaming kanałów nadawcy. - Po stronie użytkownika to głównie zmiana w technologii - wyjaśnia Bogusław Kisielewski.

Prezes Kino Polska TV nie podaje na razie, ile będzie kosztować dostęp do serwisu. Filmbox Live kosztuje miesięcznie 17,99 zł.

Według wstępnych wyników Kino Polska TV, spółka w 2020 roku miała 172,2 mln zł przychodów z umów z klientami (wzrost o 6,4 proc. względem 2019 roku) i 12,8 mln zł zysku z działalności operacyjnej (spadek o 4,7 proc.). Zysk netto wzrósł z 9,2 mln zł do 20,6 mln zł (wzrost wynika głównie z wyższej dywidendy od spółki zależnej - Filmbox International Ltd; 11,5 mln zł).

Kino Polska TV jest nadawcą kanałów: Kino Polska, Kino Polska Muzyka, naziemnych Stopklatka i Zoom TV. Dystrybuuje także stacje filmowe: Kino TV, FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Action, FilmBox Family i FilmBox ArtHouse oraz tematyczne DocuBox HD, FightBox HD, FunBox UHD, Fast & FunBox HD, 360 Tunebox, FashionBox HD i Gametoon HD.

(KOZ, 08.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.