Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec marki Ruch. Orlen pokazał nową strategię

Marka Ruch ma zupełnie zniknąć w ciągu 5 lat (fot. screen YouTube/Orlen)

Orlen w ruchu - tak będzie się nazywać nowy koncept punktów handlowych, które powstaną na miejscu kiosków Ruchu. Rebranding ma zająć 5 lat. - Będziemy rozwijać kolportaż prasy - powiedzial Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen.

Na poniedziałkowym briefingu prasowym koncern paliwowy przedstawił szczegóły nowej strategii detalicznej. Jej ważnym elementem jest sieć kiosków Ruch, które Orlen kupił pod koniec listopada 2020 roku. Gigant paliwowy postanowił zrezygnować z dotychczasowej marki Ruch na rzecz nowego konceptu - Orlen w ruchu.

Zakłada ona powstanie w miejsce tradycyjnych kiosków z prasą obiektów handlowych o powierzchni 20 lub 60 metrów kwadratowych. Ma w nich się znaleźć asortyment detaliczny Orlenu i mała gastronomia. Do końca tego roku takich punktów ma powstać 90 w całej Polsce, a docelowo 900 w ciągu 5 lat. 

- W naszej strategii na rozwój detalu w ciągu 10 lat przeznaczymy ok. 11 mld zł. Z 2,5 tys. punktów (Ruchu - przyp. red.) stworzymy 3,5 tys. punktów, ale niekoniecznie będą to tylko punkty, w których będzie sprzedaż paliwowa. Będą to również punkty, w których będzie sprzedaż pozapaliwowa - mówi prezes Obajtek.

Patrycja Klarecka, członkini zarządu PKN Orlen, dodaje, że rebranding marki Ruch na Orlen w ruchu ma zająć pięć lat. Koncern naftowy nie zamierza rezygnować z kolportażu gazet i czasopism, z czego do tej pory przede wszystkim była znana marka Ruch. - Będziemy rozwijać kolportaż prasy - zapewnia Obajtek, bez podania żadnych szczegółów.

W piątek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie koncernu prasowego Polska Press przez Orlen. 

(PTD, 08.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.