Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PO zbiera podpisy pod projektem ustawy o likwidacji TVP Info

Postulat likwidacji TVP Info ponad pół roku temu w kampanii ogłosi Rafał Trzaskowski (fot. screen YouTube.com/Platforma Obywatelska)

Liderzy Platformy Obywatelskiej ogłosili od poniedziałku zbiórkę podpisów pod projektem ustawy w sprawie likwidacji TVP Info i abonamentu radiowo-telewizyjnego.

Propozycja jest jednym z punktów Koalicji 276, pod którą liderzy PO chcą zjednoczyć wszystkie partie opozycyjne i doprowadzić do odsunięcia PiS od władzy. - Już w poniedziałek zaczynamy zbierać podpisy pod obywatelskim projektem ustawy o likwidacji TVP Info i abonamentu - zapowiedział w sobotę Rafał Trzaskowski, wiceprzewodniczący PO i prezydent Warszawy.

Jak napisał na Twitterze Cezary Tomczyk, przewodniczący Klubu Parlamentarnego Koalicji Obywatelskiej, podpisy pod inicjatywą  ustawodawczą są zbierane dlatego, że "w przypadku projektów obywatelskich nie działa zamrażarka Marszałka Sejmu. "Po maksymalnie 4 miesiącach Sejm decyduje. I jest debata. @pisorgpl obiecał, że nigdy w pierwszym czytaniu nie odrzuci projektu obywatelskiego" - dodał Tomczyk.

Na zapowiedź polityków PO zareagował na Twitterze Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, której podlega TVP Info. "W czasie rządów PO-PSL TVP Info była zacofana technologicznie. Dziś stacja dysponuje supernowoczesnym sprzętem. W ciągu ostatnich 5 lat widownia TVP Info wzrosła o blisko 50 proc. Dla milionów Polaków stacja jest głównym źródłem informacji. A @Platforma_org chce zlikwidować" - napisał.

 

Aby inicjatywa ustawodawcza trafiła do Sejmu potrzebne jest zebranie 100 tys. podpisów. Postulat likwidacji TVP Info pojawił się również w kampanii prezydenckiej Rafała Trzaskowskiego w maju 2020 roku.

(PTD, 06.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.