Polskie Radio przywraca egzaminy na kartę mikrofonową  |  TVP ma poprawić plan programowo-finansowy  |  Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio przywraca egzaminy na kartę mikrofonową  |  TVP ma poprawić plan programowo-finansowy  |  Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Radio przywraca egzaminy na kartę mikrofonową  |  TVP ma poprawić plan programowo-finansowy  |  Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Peltz-Orlińska dyrektorką ds. produktu i rozwoju kontentu w Edipresse Polska

Maria Peltz-Orlińska wcześniej pracowała w Wp.pl i Burda Media Polska (fot. materiały prasowe)

W Edipresse Polska utworzono stanowisko dyrektora ds. produktu i rozwoju kontentu. Objęła je Maria Peltz-Orlińska, która do tej pory była związana z Wirtualną Polską.

Peltz-Orlińska ma odpowiadać za całość obszaru związanego z tworzeniem treści i rozwój produktowy serwisów: Polki.pl, Wizaz.pl, Gotujmy.pl, Viva.pl, Party.pl, Mamotoja.pl, Urodazycia.pl. Nowa dyrektor ma współpracować bezpośrednio z Agnieszką Wicher-Szczesną, członkinią zarządu Edipresse Polska.

Maria Peltz-Orlińska ostatnio była związana z Wirtualną Polską jako dyrektor departamentu styl życia. Poprzednio, przez pięć lat pracowała w Burda Media Polska, gdzie jako dyrektor produktu i kontentu zarządzała redakcjami internetowymi oraz brała udział w procesie digitalizacji zespołów printowych. Wcześniej była związana m.in. z Gazeta.pl (Agora), NaTemat.pl i Grupą ZPR Media.

Za rozwój produktów i projektów społecznościowych odpowiadać będzie Piotr Król, który awansował na stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktu i społeczności. Ponadto Katarzyna Brasiak-Filipczyk objęła stanowisko head of communities i będzie odpowiedzialna za wszystkie społeczności Edipresse w obszarze beauty, lifestyle i parenting. Zespół kierowany przez Piotra Króla w strukturze podlega Maciejowi Klepackiemu, dyrektorowi generalnemu Edipresse Polska.

Edipresse Polska działa na rynku od 1993 roku. W jego portfolio są magazyny z segmentu people ("Party. Życie Gwiazd", "Flesz. Gwiazdy & Styl"), skierowane do rodziców ("Mamo To Ja", "Przedszkolak") czy magazyny premium ("Viva!", "Uroda Życia").

Edipresse Polska jest wydawcą digitalowych portali: wizaz.pl, polki.pl, mamotoja.pl, gotujmy.pl, party.pl, viva.pl, urodazycia.pl oraz produktów e-commerce i marketplace: niania.pl, pomocedomowe.pl, opiekaseniora.pl, remotuj.pl

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PTD, 03.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.