Peltz-Orlińska dyrektorką ds. produktu i rozwoju kontentu w Edipresse Polska
Maria Peltz-Orlińska wcześniej pracowała w Wp.pl i Burda Media Polska (fot. materiały prasowe)
W Edipresse Polska utworzono stanowisko dyrektora ds. produktu i rozwoju kontentu. Objęła je Maria Peltz-Orlińska, która do tej pory była związana z Wirtualną Polską.
Peltz-Orlińska ma odpowiadać za całość obszaru związanego z tworzeniem treści i rozwój produktowy serwisów: Polki.pl, Wizaz.pl, Gotujmy.pl, Viva.pl, Party.pl, Mamotoja.pl, Urodazycia.pl. Nowa dyrektor ma współpracować bezpośrednio z Agnieszką Wicher-Szczesną, członkinią zarządu Edipresse Polska.
Maria Peltz-Orlińska ostatnio była związana z Wirtualną Polską jako dyrektor departamentu styl życia. Poprzednio, przez pięć lat pracowała w Burda Media Polska, gdzie jako dyrektor produktu i kontentu zarządzała redakcjami internetowymi oraz brała udział w procesie digitalizacji zespołów printowych. Wcześniej była związana m.in. z Gazeta.pl (Agora), NaTemat.pl i Grupą ZPR Media.
Za rozwój produktów i projektów społecznościowych odpowiadać będzie Piotr Król, który awansował na stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktu i społeczności. Ponadto Katarzyna Brasiak-Filipczyk objęła stanowisko head of communities i będzie odpowiedzialna za wszystkie społeczności Edipresse w obszarze beauty, lifestyle i parenting. Zespół kierowany przez Piotra Króla w strukturze podlega Maciejowi Klepackiemu, dyrektorowi generalnemu Edipresse Polska.
Edipresse Polska działa na rynku od 1993 roku. W jego portfolio są magazyny z segmentu people ("Party. Życie Gwiazd", "Flesz. Gwiazdy & Styl"), skierowane do rodziców ("Mamo To Ja", "Przedszkolak") czy magazyny premium ("Viva!", "Uroda Życia").
Edipresse Polska jest wydawcą digitalowych portali: wizaz.pl, polki.pl, mamotoja.pl, gotujmy.pl, party.pl, viva.pl, urodazycia.pl oraz produktów e-commerce i marketplace: niania.pl, pomocedomowe.pl, opiekaseniora.pl, remotuj.pl
(PTD, 03.02.2021)