Life on Mars zmienia profil, Mroczek i Błachut przechodzą do Grupy S/F
Marcin Mroczek ostatnio zarządzał działem kreacji w Life on Mars (fot. Marcin Święcicki)
Agencja Life on Mars (Brand New Galaxy) zmienia się w kreatywny dom produkcyjny ze specjalizacją w branżach fashion i beauty. W związku ze zmianami Marcin Mroczek i Andrzej Błachut rozstali się z BNG i przeszli do Grupy S/F.
Piotr Chrobot, managing director Life on Mars komentuej: - Od trzech lat współpracujemy z wieloma markami z branży beauty, pomagając im tworzyć zintegrowaną globalną komunikację i wspierając je na lokalnych rynkach. Na liście zrealizowanych przez nas w ostatnich miesiącach kampanii nie brakuje także marek modowych. Mamy wszelkie narzędzia i wiedzę potrzebne do tego, by produkować światowej jakości content.
Chrobot dodaje, że zmianę profilu rozważano od dłuższego czasu. Agencja pracowała dla klientów takich jak Wella, New Balance, Shockwaves czy Rimmel.
Zmiana profilu agencji wiąże się ze wzmocnieniem kompetencji produkcyjnych Life on Mars. Zespół wesprą Adam Balcerek jako head of production i Daniela Dinh w roli senior producer. Oboje zajmować się będą realizacją sesji zdjęciowych i produkcją wideo dla klientów z całego świata oraz doradztwem strategicznym w tym wymiarze.
Adam Balcerek pracował jako fotograf w Paryżu. W 2013 roku założył agencję modelek i prowadził ją przez pięć lat. W 2016 roku założył dom produkcyjny Yellow Blue dla produkcji w Europie, a w 2017 roku otworzył w Dubaju firmę Infocus zajmującą się produkcjami fotograficznymi i wideo. Pracował na Bliskim Wschodzie, w Europie i Azji m.in. dla marek Snickers, Dior, Adidas, Samsung, Nestlé, Heinz, Toyota czy Wella.
W związku z modyfikacją profilu agencji Life on Mars miały miejsce zmiany kadrowe. Część zespołu agencji dołączyła do siostrzanej spółki w strukturach Brand New Galaxy - Spacecamp, która w dalszym ciągu będzie rozbudowywać kompetencje kreatywne.
Marcin Mroczek i Andrzej Błachut zdecydowali się kontynuować swoją drogę zawodową poza strukturami Brand New Galaxy. Od lutego Mroczek, który zarządzał działem kreacji w Life on Mars, objął stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do Grupy dołącza również Błachut, z którym od lat pracują razem w teamie kreatywnym. Mroczek będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem tworzącym platformy komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów Grupy S/F. Błachut zaś objął stanowisko senior art directora. Równocześnie z dołączeniem Mroczka do Grupy S/F Józek Dutkiewicz, dotychczas pełniący rolę creative directora Grupy S/F, obejmie stanowisko chief creative officera i będzie koncentrował się na strategicznych projektach i klientach Grupy. Zaś Bartek Koj, creative director The Digitals, będzie odpowiedzialny w Grupie za zespół i projekty content & design.
(AMS, 02.02.2021)