Carrefour Polska tworzy dział komunikacji
Nowy dział funkcjonuje w Carrefour Polska od wczoraj
W Carrefour Polska rozpoczął funkcjonowanie dział komunikacji, na którego czele stanęła Izabella Rokicka, obejmując nową funkcję dyrektorki komunikacji.
Do nowego działu komunikacji został włączony dotychczasowy dział komunikacji zewnętrznej i PR, zaś jego dotychczasowa dyrektorka i rzeczniczka prasowa Maria Cieślikowska rozstała się z firmą.
Celem zmian ma być lepsze wsparcie realizacji celów biznesowych poprzez wzmocnienie spójności oraz wykorzystanie synergii komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i wewnętrznej. „Chcemy połączyć dotychczasowe kompetencje działu relacji zewnętrznych i PR oraz zespołów odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i wizerunek pracodawcy" – wyjaśnił Tareck Ouaibi, dyrektor generalny Carrefour Polska.
Rokicka pracowała wcześniej m.in. w firmach Cemex, Skanska, White & Case i Kamis.
(AMS, 02.02.2021)