Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogrodzenie siedziby Radia Poznań pomalowane farbą podczas Strajku Kobiet

Domofon siedziby radia został oblany farbą (screen: Facebook/radiopoznansa)

Uczestnicy sobotniego protestu w ramach Strajku Kobiet w Poznaniu namalowali napisy na płocie siedziby Radia Poznań. Domofon został oblany farbą, wycieraczka podpalona, a budynek obrzucony petardami i śnieżkami – informuje radio.

Jak zaznacza Radio Poznań, na płocie rozgłośni pojawiły się banery z hasłami "Stop pedofilii w Kościele" i "Myślę, czuję, decyduję". Radio dodaje, że "akty dewastacji odbywały się w obecności policjantów, którzy nie reagowali".

Rzecznik Komendy Wojewódzkiej w Poznaniu Andrzej Borowiak przekazał Radiu Poznań, że ochrona siedziby rozgłośni nie alarmowała funkcjonariuszy, ale policja ustala, kto mógł pomalować ogrodzenie w dwóch miejscach. Cytowany przez Radiopoznan.fm pracownik ochrony radia (nie podano jego nazwiska) twierdzi, że informował policję o manifestantach w pobliżu siedziby, ale dyżurny przekazał mu, że "ma być spokojny, bo zgromadzenie jest ochraniane przez policję".

Radio Poznań w czwartek informowało, że jego reporterowi uniemożliwiono dokumentowanie demonstracji Strajku Kobiet. Grupka zamaskowanych mężczyzn miała wypchnąć Huberta Jacha z tłumu i krzyczeć, że jest z "reżimowego radia".

(JSX, 01.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.