TikTok w Polsce wystartował z pierwszą kampanią
TikTok uruchomił stronę Dontmakeads.pl (screen Dontmakeads.pl)
Polski oddział TikTok (ByteDance) w tym tygodniu rozpoczął pierwszą kampanią promującą platformę.
TikTok promuje się hasłem "Don't make Ads. Make TikToks”. Kampania została podzielona na dwie odsłony. Pierwsza z nich jest edukacyjna i w jej ramach firma chce „zapoznać partnerów biznesowych z tym, jak wykorzystać TikToka dla swoich potrzeb i jak budować swoją markę na TikToku”. W drugiej odsłonie kampanii, która ma angażować odbiorców, prowadzony będzie konkurs. Działania reklamowe realizowane są głównie w internecie. Właściciel chińskiej aplikacji nie podaje, które agencje odpowiadają za przygotowanie kampanii.
W ramach komunikacji uruchomiono stronę Dontmakeads.pl. TikTok zapowiada, że w najbliższych tygodniach będzie m.in. organizować otwarte webinary, na które będzie można zarejestrować się za pośrednictwem strony.
Za PR TikToka odpowiada Grayling Poland. Polski oddział TikToka obsługuje też rynki Europy Środkowej, w tym rumuński, czeski i węgierski. 26 stycznia br. zaprezentował globalną usługę TikTok For Business, dostępną także w Polsce.
(IKO, 29.01.2021)