Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media i influencerzy wspierają WOŚP. Na aukcji m.in. udział w audycjach

Z powodu pandemii WOŚP zrezygnowała z imprez plenerowych (fot. Piotr Molecki/East News)

Osobowości mediów, influencerzy i redakcje wspierają 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na aukcje trafiły przedmioty, udział w programach lub spotkania ze znanymi dziennikarzami i prezenterami.

Najdroższą aukcją internetową na trzy dni przed niedzielnym Finałem WOŚP jest ferrari F430 F1 od youtubera i przedsiębiorcy Radka Kotarskiego, wraz z jego najnowszą książką (stan licytacji w środowe popołudnie wynosił 450 tys. zł). Magda Gessler, gospodyni programu "Kuchenne rewolucje" w TVN, oferuje zaproszenie na kolację oraz fartuch używany na wizji (15,2 tys. zł).

Telewizja Canal+ wystawiła na aukcję udział w programie piłkarskim "Turbokozak" i spotkanie z jego prowadzącym Bartkiem Ignacikiem (13,1 tys. zł). Redakcja portalu Pudelek.pl zaoferowała opublikowanie relacji ze ślubu pary wskazanej przez zwycięzcę aukcji (10 tys. zł). Radio Eska wystawiło możliwość wyboru zwycięzcy listy przebojów "Gorąca 20" (20 tys. zł), a ekipa Eska TV przejażdżkę pomarańczowym garbusem z Jankesem i Rudym, prowadzącymi poranki w tej stacji (1 tys. zł).

We wsparcie WOŚP włączyły się również radia internetowe, które współtworzą dziennikarze związani wcześniej z Trójką. Radio 357 oferuje możliwość spędzenia dnia w redakcji i wystąpienia jako gość na antenie (10,3 tys. zł). Dodatkowo Marek Niedźwiecki, który z Trójki przeszedł do Radia 357, wystawił na aukcję swoją kolekcję płyt (7,7 tys. zł). Współprowadzenie audycji zaoferowało również Radio Nowy Świat (5,8 tys. zł). Osobno na rzecz WOŚP można wylicytować wspólną audycję w RNŚ z Andrzejem Poniedzielskim (5,8 tys. zł).

Tegoroczny finał wsparła również redakcja Radia Zet, która wystawiła współprowadzenie listy przebojów (2,9 tys. zł), oraz RMF Maxxx z udziałem w porannej audycji "Wstawaj, nie udawaj" (3 tys. zł). Redakcja "Vogue" wystawiła płaszcz marki Levi's, zaprojektowany przez Anię Kuczyńską i ozdobiony przez Paulinę Ołowską (910 zł). Z kolei dziennikarz Michał Pol zaoferował udział w programie internetowym "Kanał Sportowy" (9,9 tys. zł).

"Gazeta Wyborcza", która jest patronem medialnym Finału, wystawiła na aukcję spacer z Adamem Wajrakiem po Puszczy Białowieskiej (15,3 tys. zł), prenumeratę cyfrowego wydania na 100 lat (4,5 tys. zł) i pierwsze strony lokalnych dodatków dziennika.

Celem tegorocznej zbiórki jest pomoc dla oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Jeszcze przed niedzielnym Finałem na konto zbiórki trafiło już ponad 27,1 mln zł.

Głównym partnerem telewizyjnym WOŚP jest Grupa TVN Discovery, która w niedzielę 31 stycznia zaplanowała przez cały dzień wejścia na kilku antenach. W stacji TVN relacje w "Dzień dobry TVN" zaplanowano od godz. 8.30, a później o godz. 12.35, 14.30, 15.50, 18.40, 19.45 (Światełko do Nieba) i 22.20.

W stacji TTV wejścia antenowe związane z Finałem zaplanowano na godz. 10.05, 13.05, 16.15, 18.05, 19.45 (Światełko do Nieba), 20.15 i 21.25. Relacje na bieżąco będą także w TVN 24 i na platformie Player.pl.

(PTD, 28.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.