Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix w ciągu dnia przyciąga widzów najdłużej

Netflix jest oglądany najchętniej (fot. Freepik.com)

Według eMarketera wśród serwisów specjalizujących się w dostarczaniu treści oglądanych w internecie liderami w zakresie dziennego wykorzystania pozostają Netflix i YouTube.

Badająca rynek, oparta na modelu subskrypcji, amerykańska firma eMarketer ustaliła, że w 2020 roku średni czas oglądania Netflixa przez jego subskrybentów w skali rok do roku wzrósł o 16 proc., do 31 minut dziennie. YouTube zwiększył czas oglądania o 8 proc., do 27 minut. Serwis Hulu dodał 16 proc., dochodząc średnio do 17 minut dziennie. 29 proc. zyskał Amazon Prime Video, ale daje to tylko średnią dziewięciu minut w ciągu dnia. Przez pierwszy rok działalności Disney+ stwierdzono średnio sześć minut w ciągu dnia.

W badaniu nie umieszczono firm działających tylko lokalnie, jak np. HBO Max w USA. Nadal więcej czasu niż przy serwisach streamingowych widzowie spędzają przy tradycyjnej telewizji. Nielsen ustalił, że w Stanach Zjednoczonych jest to średnio cztery godziny i 16 minut dziennie.  

(MAC, 28.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.