Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Chapman odpowiada za stworzenie agencji kreatywnej w WarnerMedia

Małgorzata Chapman jest związana z koncernem od 2006 roku (fot. materiały prasowe)

Małgorzata Chapman została head of in-house creative agency WarnerMedia na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

Chapman jest odpowiedzialna za stworzenie wewnętrznej agencji kreatywnej. "Będzie to innowacyjna jednostka odpowiadająca za dostarczanie wieloplatformowych kreacji dla marek z rodziny WarnerMedia" - przekazała "Press" firma.

Małgorzata Chapman przez ostatnie 5 lat pracowała jako VP brand & content engagement and head of kids channels w Turner Broadcasting System (obecnie WarnerMedia). Z firmą związana jest od 2006 roku.

WarnerMedia jest jedną z największych grup medialnych na świecie. Wśród jej marek są m.in. CNN, HBO, TNT, Cartoon Network, Cinemax i TCM.

(KOZ, 27.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.