Mediapanel: w grudniu tylko Netflixowi wzrosła liczba użytkowników
W grudniu serwis Netflix.com odwiedziło 6,07 mln użytkowników (screen Netflix.com)
W grudniu większość serwisów VoD zanotowała spadek pod względem liczby użytkowników. Największy zaliczył serwis Video.wp.pl.
Jak wynika z danych Mediapanel, w grudniu serwis Netflix.com (Netflix) odwiedziło 6,07 mln użytkowników (wzrost o 1,55 proc. w porównaniu z listopadem 2020 roku). Dalej znalazły się: dział Premium Cda.pl (CDA SA) - 3,81 mln (spadek o 0,59 proc.), Player.pl (TVN S.A.) - 3,49 mln (spadek o 10,46 proc.), Vod.tvp.pl (Telewizja Polska) - 2,74 mln (spadek o 8,77 proc.), Hbogo.pl (Warner Media) - 2,68 mln (spadek o 4,89 proc.), Video.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) - 2,59 mln (spadek o 26,54 proc.), Vod.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 1,84 mln (spadek o 11,52 proc.), Canalplus.com/wypozyczalnia-vod (CANAL+ Polska SA) - 1,44 mln (spadek o 22,04 proc.), Ipla.tv (Cyfrowy Polsat) - 1,29 mln (spadek o 23,55 proc.), Primevideo.com (Amazon) - 0,78 mln (spadek o 7,20 proc.).
Pod względem zasięgu pierwszy był serwis Netflix.com - 20,88 proc. Kolejne były: Premium Cda.pl - 13,11 proc., Player.pl - 12,02 proc., Vod.tvp.pl - 9,44 proc., Hbogo.pl - 9,23 proc., Video.wp.pl - 8,9 proc., Vod.pl - 16,32 proc., Canalplus.com/wypozyczalnia-vod - 4,96 proc., Ipla.tv - 4,42 proc. i Primevideo.com - 2,7 proc.
Netflix.com, Cda.pl, Hbogo.pl, Canalplus.com i Primevideo.com nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.
(BAE, 26.01.2021)