Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w grudniu tylko Netflixowi wzrosła liczba użytkowników

W grudniu serwis Netflix.com odwiedziło 6,07 mln użytkowników (screen Netflix.com)

W grudniu większość serwisów VoD zanotowała spadek pod względem liczby użytkowników. Największy zaliczył serwis Video.wp.pl.

Jak wynika z danych Mediapanel, w grudniu serwis Netflix.com (Netflix) odwiedziło 6,07 mln użytkowników (wzrost o 1,55 proc. w porównaniu z listopadem 2020 roku). Dalej znalazły się: dział Premium Cda.pl (CDA SA) - 3,81 mln (spadek o 0,59 proc.), Player.pl (TVN S.A.) - 3,49 mln (spadek o 10,46 proc.), Vod.tvp.pl (Telewizja Polska) - 2,74 mln (spadek o 8,77 proc.), Hbogo.pl (Warner Media) - 2,68 mln (spadek o 4,89 proc.), Video.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) - 2,59 mln (spadek o 26,54 proc.), Vod.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 1,84 mln (spadek o 11,52 proc.), Canalplus.com/wypozyczalnia-vod (CANAL+ Polska SA) - 1,44 mln (spadek o 22,04 proc.), Ipla.tv (Cyfrowy Polsat) - 1,29 mln (spadek o 23,55 proc.), Primevideo.com (Amazon) - 0,78 mln (spadek o 7,20 proc.).

Pod względem zasięgu pierwszy był serwis Netflix.com - 20,88 proc. Kolejne były: Premium Cda.pl - 13,11 proc., Player.pl - 12,02 proc., Vod.tvp.pl - 9,44 proc., Hbogo.pl - 9,23 proc., Video.wp.pl - 8,9 proc., Vod.pl - 16,32 proc., Canalplus.com/wypozyczalnia-vod - 4,96 proc., Ipla.tv - 4,42 proc. i Primevideo.com - 2,7 proc.

Netflix.com, Cda.pl, Hbogo.pl, Canalplus.com i Primevideo.com nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 26.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.