"Super TV" z najmniejszym spadkiem sprzedaży wśród tv guide'ów
Średnia sprzedaż ogółem "Super TV" to 75 956 egz.
Wszystkie tytuły w segmencie tv guide’ów w listopadzie zanotowały spadki sprzedaży. Największe "Magazyn Telewizyjny Kurier" (Wydawnictwo Bauer) i "Ekran TV" (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości). Najmniej spadła sprzedaż dwutygodnika "Super TV" (Wydawnictwo Bauer).
Średnia sprzedaż ogółem lidera segmentu, czyli "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer), w listopadzie to 568 750 egz. (spadek o 8,39 proc. w porównaniu z listopadem 2019 roku). Dalej wśród tygodników były: "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer) – 216 368 egz. (spadek o 11,55 proc.), "Magazyn Telewizyjny Kurier TV" – 89 290 egz. (spadek o 14,17 proc.), "Program TV" (Press-Media) – 52 495 egz. (spadek o 10,96 proc.).
Wśród dwutygodników liderem był "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer) – 226 690 egz. (spadek o 12,2 proc.). Dalej zaś: "TV 14" (Wydawnictwo Bauer) – 157 750 egz. (spadek o 7,15 proc.), "Super TV" (Wydawnictwo Bauer) – 75 956 egz. (spadek o 6,73 proc.), "Ekran TV" – 24 020 egz. (spadek o 14,15 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(JSX, 25.01.2021)