PepsiCo przedłuża umowę z Legią Warszawa
W latach 2011-2014 stadion Legii nosił nazwę Pepsi Arena (fot. materiały prasowe)
Legia Warszawa i PepsiCo przedłużyły umowę partnerską. Współpraca globalnego koncernu z piłkarskim mistrzem Polski trwa nieprzerwanie od 2010 roku.
Nowa umowa obowiązywać będzie do 30 czerwca 2023 roku. W ramach partnerstwa po powrocie kibiców na trybuny produkty Pepsi pojawią się w strefach biznesowych oraz w punktach gastronomicznych na stadionie Legii, który w latach 2011-2014 nosił nazwę Pepsi Arena. Nazwa firmy ma pojawiać się także w działaniach promocyjnych.
PepsiCo wspólnie z Fundacją Legii Warszawa w ramach akcji #GOTOWIDOPOMOCY wsparły najbardziej potrzebujących seniorów w trakcie pandemii COVID-19. Ponad 3,5 tys. ciepłych posiłków oraz napojów trafiło do osób starszych w Warszawie.
(MAC, 20.01.2021)