Vectra promuje ofertę z Netflixem
Kampania ma trwać 3 miesiące (fot. materiały prasowe)
Vectra promuje ofertę z dostępem do Netflixa. Kampania zimowa jest kontynuacją nowej platformy komunikacyjnej, wprowadzonej w drugiej połowie 2020 roku.
W obecnej kampanii promowany jest dostęp do Netflixa nawet na rok przy zakupie usług Vectry. Nawiązuje ona do produkcji Netflixa, takich jak „Stranger Things”, “Park Jurajski: Obóz Kredowy” i „Dom z papieru”.
Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja The Digitals. Działania będą prowadzone we wszystkich kanałach – ATL, BTL, digital i social media. Wyprodukowano trzy spoty telewizyjne oraz serię filmów do internetu. Za reżyserię spotów odpowiada Bartek Ignaciuk. Operatorem był Bartek Kaczmarek. Autorem sesji zdjęciowej ponownie został Radek Polak. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Videlec, a za zakup mediów - Starcom oraz Cube Group.
Kampania podzielona na dwa etapy będzie trwać 3 miesiące. W pierwszej kolejności zobaczyć będzie można materiały BTL, display oraz social media, natomiast 1 lutego wystartuje szerokozasięgowa kampania telewizyjna, digitalowa, radiowa oraz OOH.
(AMS, 19.01.2021)