TVP 1 nadal liderem w paśmie "Sanatorium miłości", ale program stracił widzów

Drugi sezon "Sanatorium miłości" po trzech odcinkach na początku 2020 roku oglądało 3,26 mln widzów (screen Facebook.com/Sanatorium Miłości TVP)
Trzeci sezon reality show "Sanatorium miłości" z udziałem emerytów gromadzi w TVP 1 średnio 3,13 mln widzów – o 127 tys. mniej, niż przyciągała na początku druga edycja.
Telewizyjna Jedynka nową edycję programu pokazuje w niedziele o 21.15, od 3 stycznia. Dotychczas widzowie mogli obejrzeć trzy odcinki. TVP 1, emitując "Sanatorium miłości", ma w grupie ogólnej średnio 21,1 proc. udziału, co daje antenie pozycję zdecydowanego lidera. W tym czasie udział Polsatu wynosi 10,81 proc., TVN – 4,22 proc., a TVP 2 – 2,53 proc. TVP 1 jest też liderem w grupie komercyjnej z 14 proc. udziału.
Drugi sezon "Sanatorium miłości" po trzech odcinkach na początku 2020 roku oglądało 3,26 mln widzów. Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 19.01.2021)
