Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis Groupe zmienia strukturę regionu, Jarek Ziębiński odchodzi

Jarek Ziębiński z Publicis Groupe jest związany od 1996 roku (fot. Linkedin.com/Jarek-ziebinski)

Jarek Ziębiński, chief executive officer Publicis Groupe Northern & Central Europe, z końcem marca rozstaje się z firmą. Tomas Lauko, dotychczasowy chief operating officer Publicis Groupe Northern & Central Europe, przejmuje zarządzanie nowo utworzonym regionem Central Eastern Europe. 

Publicis Groupe restrukturyzuje regionalną strukturę - dotychczasowy region Northern & Central Europe zostanie zlikwidowany i podzielony na trzy części. Z jednej z nich utworzony zostanie region CEE, zarządzanie którym zostało powierzone Tomasowi Lauko. Dwie pozostałe części zostaną wcielone do innych, działających już regionów. Dokładny opis struktury zostanie podany w najbliższych dniach.

Zmiana struktury regionalnej spowoduje likwidację stanowiska dotychczas zajmowanego przez Jarka Ziębińskiego, chief executive officera Northern & Central Europe Publicis Groupe.

"Jarek Ziębiński podjął decyzję o ustąpieniu z funkcji chief executive officera Northern & Central Europe. Aby kontynuować silny wzrost w całym regionie, powołano nowy zespół zarządzający, na którego czele stoi Tomas Lauko, wspierany przez Veronikę Borbas, chief talent officer i Joane Andrade, chief financial officer. Tomas będzie podlegał Steve'owi Kingowi, COO Publicis Groupe, który kieruje operacjami w Europie. Aby zapewnić dokładne przekazanie obowiązków, Jarek będzie pełnił funkcję doradczą w Grupie do końca tego roku” - przekazała nam Publicis Groupe.

Tomas Lauko funkcję regionalnego dyrektora operacyjnego Grupy Publicis ds. Europy Północnej i Środkowej pełni od stycznia 2018 roku. Raportował bezpośrednio do Jarka Ziębińskiego.

Jarek Ziębiński z Publicis Groupe jest związany od 1996 roku - najpierw jako managing director Leo Burnett Warszawa (1996-2001), potem jako chairman & CEO Central & Eastern Europe (2001-2008). W latach 2009-2015 był na stanowisku chairman & CEO Asia Pacific z siedzibą w Singapurze, a w latach 2016-2018 z Paryża odpowiadał za Publicis One jako global CEO. W 2018 roku objął obecnie zajmowane stanowisko.

(AMS, 19.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.